marți, 3 aprilie 2012

Si doar ti-am spus ca o sa devin un om mare. Si iata-ma acum, intr-un punct diferit al vietii mele, cu responsabilitati variate si un corp ce pare aproape de om mare.


Si daca am incetat sa-mi mai vars pe tastatura emotiile sau trairile adesea nevrotice  nu e pentru ca am uitat cat de minunata e senzatia de dupa publicarea unui post, dupa ce te eliberezi de toata furia , frustrarea si suferinta si esti dispus sa o iei de la capat, ci pur si simplu din lipsa de timp.


Acum mult timp, m-am trezit dimineata tinand in brate niste ganduri revoltatoare despre tot ceea ce inseamna viata mea. Pur si simplu, in aceea zi am hotarat ca lucrurile o sa mearga pe un alt drum pentru mine si ca totul va fi bine. Si surprinzator, chiar e bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu