vineri, 19 noiembrie 2010

New feelings

Sentimente prafuite mi s-au asternut in fata.Sansa unui nou inceput ma asteapta.Astazi,dupa mult timp am simtit ca inima mea este inca acolo. Cand privirile ni s-au intalnit a luat-o la goana intr-o viteza dementa, sangele imi suiera prin vene, fiecare celula il cerea, tanjea dupa atingerea lui. Corpul meu a simtit un fior ciudat, cunoscut, dar indescriptibil, fiorul privirii indraznete a unui barbat. M-a privit pret de cateva clipe insa am simtit cum m-a dezbracat in acest rastimp, savurand pe indelete clipa. Corpul meu dansa in bratele lui,creionandu-mi formele inca infantile, iar el mi-a cuprins mainile micute in palmele lui mari si-mi mangaia suav parul eliberandu-mi fata.Buzele lui se miscau, insa mintea nu-mi distingea niciun sunet.  M-a luat in brate cum nu mai fusesem niciodata tinuta. Setea de el zbura prin mine si o simteam prin toti porii. Apoi, abisul a pus stapanire pe gandurile mele.
A fost cel mai frumos vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu