marți, 28 decembrie 2010

Fara titlu

10:29-Azi m-am trezit devreme..Am pus  repede ceva pe mine si am fugit afara sa fumez o tigare.Plimbandu-ma pe strada am observat iar oamenii de pe strada,oameni care din perspectiva mea se impart in  3 categorii: oameni grabiti,oameni nervosi,sau oameni nervosi ce se grabesc.Ma intrebam oare cati din ei apreciaza lucrurile frumoase din vietilor lor,si cati constientizeaza ca altii ar fi mai mult decat fericiti sa le aiba.Ma gandeam cati vor pierde ceea ce au si cati vor regreta ce au pierdut. Zi de zi vezi atatia oameni,si esti vazut la randul tau de alti oameni,dar oare au vreo importanta ?Ii vezi,te vad,treci mai departe fara a conta daca mai exista in continuare sau nu.Trecem indiferenti peste problemele lor,rapim speranta multora fara sa ne dam seama,doar prin felul nostru de a fi oameni..Sfasiem sufletele, ranim sentimente,calcam orgolii si totusi ne consideram mai presus de animale?
Ciudata specie si omul asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu