miercuri, 22 decembrie 2010

Inca un Craciun..

Isn't it funny that at Christmas something in you gets so lonely for - I don't know what exactly, but it's something that you don't mind so much not having at other times.

Mult asteptatul Craciun e pe cale sa soseasca.Vad oameni in jur profitand din plin de magia sa, adulti bucurandu-se de lucrurile marunte la fel ca odinioara,in vremurile bune,atunci cand tot farmecul era indreptat catre acel batranel albit de timpuri,Mosul.
Pentru mine nu este mai mult de o data din calendar,poate una dintre cele mai lungi zile,o zi ce as vrea sa treaca printr-o clipire.Am auzit destule definitii ale Craciunului pana acum.Eu cred ca inseamna iubire,iertare si bucuria de a petrece timp cu cei dragi.Si acum va intreb,intr-o lume in care sentimentele sunt superficiale,de ce mai sarbatorim Craciunul?Poti sa fii mai bun in orice alta zi,fara vreun motiv precis.
O zi in care simti nevoia de familie,o zi foarte grea pentru cei ce n-au parte de una.O zi in care voi spera ca macar o data,o singura data sa simt cu adevarat ce inseamna Craciun.Atunci cand in viata mea va aparea o persoana capabila sa-mi ocupe sufletul..Locul pe care altii l-au parasit fara a privi in urma,fara niciun fel de resentiment,desi intreaga-mi suflare racnea de dorul lor...
Am inteles ca bucuria se resimte inzecit atunci cand familia se aduna in prejma bradului,renuntand pentru cateva clipe la egocentrismul ce ne caracterizeaza,simtind caldura si sustinerea familiei,alimentand relatii dintotdeauna,aratand afectiune celor dragi.Recunoasteti toate astea?
Bun,eu nu...
Deci,nu ma consider vinovata ca nu va impartasesc aceleasi sentimente :)

Un comentariu: