sâmbătă, 15 ianuarie 2011

In alt fel

Fa cunostiinta cu copilul din mine.El se ascunde in spatele infatisarii ursuze ce o afisez in fiecare zi.Sfios,el nu se arata deseori si nu se arata oricui. De multe ori, priveste din umbra si ii este teama de rautatea de afara. Nu vrea sa se piarda in multime si nu vrea sa creasca.


Ma tradeaza uneori prin zambet sau prin gesturi, dar regreta de fiecare data.Este un copil bun si ascultator...Are lumea lui in care optimismul si incantarea sunt la ele acasa.Zvapaiat, se baga de multe ori in treburile mele, treburi de oameni mari,cauzandu-mi de fiecare data probleme.Atunci eu il cert, si mi-l inchid in suflet cateva zile,ca pedeapsa. Dar ii simt lipsa si il las sa iasa repede. Naiv,imi imbratiseaza inauntrul, si-i pot simti recunostiinta prin toate extremitatile sufletului.


El este cel care, neastamparat, fura de multe ori inimile oamenilor si nu le mai da inapoi. Dar nu o face din rautate, tanjeste doar dupa atentia si afectiunea cuiva. De multe ori oamenii nu-l inteleg,dar el nu se descurajeaza niciodata si spera ca undeva,candva,cineva are ascuns un copil la fel ca el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu