luni, 3 ianuarie 2011

.

Astazi e ger si ceva in mine doare mai tare ca niciodata.Doare sa traiesc,as vrea sa incetez macar pentru o clipa sa o mai fac. Doare viata asa,astazi parca tot ce e rau si urat imi patrunde in gand.Astazi, temerile mi s-au adancit si imi despica sufletul.As vrea sa pot sa scap,sa uit,sa nu plang,sa zambesc,sa fiu fericita!...Dar nu pot!Astazi ma simt slaba si neputincioasa in fata vietii.
Astazi, sufletul mi-e bolnav si la farmacia de vise este inchis.Astazi,ochii imi sunt deschisi mai larg ca oricand la porcaria asta ce o numim viata..Sunt captiva intr-o lume ce n-o doresc,intr-o viata ce nu e a mea,intr-un corp rece cu un suflet dezradacinat, incapabil de sentimente. Astazi,ei mi-au rupt sufletul din trup si au plecat cu el.
Astazi am uitat ce inseamna sa ierti, sa razi, sa iubesti.Astazi un demon mi-a intrat in corp si nu mai vrea sa iasa!




-TU!!!
-Vino,te rog si planteaza-mi sufletul in pieptul tau...Sterge-mi apa din ochi pe care ei o numesc lacrima!
-Inlatura-mi rautatea din privire!
-Da la o parte tot ce e putred din mine si fa-ma frumoasa!
-Sterge-ma si deseneaza-ma iar,dar nu oricum..fa-ma asa cum tu m-ai putea iubi si cum ei nu m-ar dori inapoi.
-Hasureaza-mi calitatile si ascunde-mi defectele!
-Salveaza-ma!
-Adu-ma la viata!
-Iubeste-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu