joi, 27 ianuarie 2011

Mesaj pentru EL..

Probabil deja devin patetica,dar cand e vorba de sentimente nu am cum sa ma abtin.Nici nu stiu cum sa incep..Totusi voi incepe prin a-ti reaminti ca esti cel mai special om ce populeaza pamantul si ca-mi doresc sa iti pot arata ceea ce probabil nici Dumnezeu nu a anticipat.Vreau sa-mi dai ocazia sa fiu alaturi de tine,fara regrete,fara indoiala,fara nimic in afara de sentimente.Poate acum zambesti sau poate privesti nepasator in fata acestui mesaj,dar vreau sa intelegi ca in alte circumstante nu-mi pot exprima clar dorintele.Si asta doar din vina ta..Ma pierd de fiecare data cand as vrea sa iti demonstrez in vreun fel ce simt,si asta doar datorita tie.Incerc sa caut cuvintele cele mai potrivite sa imi exprim sentimentele,dar inca nu s-au inventat cuvinte atat de mari,atat de clare,atat de patrunzatoare.Daca as diminua putin importanta ta in viata mea,probabil ca ar suna cam asa:"Vreau sa devin totul tau,pentru ca tu esti deja al meu".Te apreciez pentru multe lucruri,de fapt te apreciez pentru tot ce esti,pentru ca existi,pentru toate banalitatile pe care le faci.Stiu ca sunt complicata,dificila si cateodata chiar nesuferita,dar sunt si cea mai norocoasa fata pentru ca te am in viata mea.Imi pare rau ca te supar,cicalesc sau enervez de multe ori,dar nu-mi dau seama uneori si intotdeauna ma gandesc la tine si la binele tau.Totul e special la tine si mi-as dori sa devin si eu la fel de speciala in ochii tai.Poate de multe ori am reactionat gresit,complet irational,dar vreau sa ai incredere in mine...Mi-e dor de tine in fiecare minut,fiecare secunda,desi esti atat de aproape,esti chiar aici in stanga pieptului meu..Nu concep ideea ca nu o sa fie bine si tu m-ai invatat asta.
M-ai invatat mai multe lucruri decat iti imaginezi si esti mult mai deosebit decat iti poti da seama.M-ai invatat,poate indirect sa simt cu inima,suna caraghios,dar realizez ca pana acum am simtit cu mintea si toate sentimentele mele nu au iesit niciodata din sfera rationalului.M-ai invatat ca sentimentele trebuie traite la cote inalte,m-ai invatat sa zbor prin iluzii,fara sa-mi fie teama de o cadere fulgeratoare.
Tu,ai fost primul om care a crezut in mine,care mi-a ridicat standardele,care imi apreciaza la superlativ toate calitatile.Te admir,respect si apreciez si stiu ca ma repet,dar esti probabil si nu probabil ci sigur,cel mai remarcabil om pe care l-am cunoscut.Nu ma pricep prea bine sa-mi exteriorizez trairile si asta pentru ca nu am cunoscut pe nimeni care sa merite sa ma cunoasca atat de bine.Stiu ca poate te-am dezamagit de multe ori,dar promit si nu,nu iti promit tie,imi promit mie ca o sa ne  fie bine.
Si poate te intrebi ce dracu` tot vreau...Si nu as stii sa iti raspund..Vreau tot si nu vreau nimic.Nu cer sacrificii,poate doar mici compromisuri.Poate tu nu simti la fel si atunci ce rost are?Nu vreau nimic din ce tu nu esti dispus sa dai,si vreau tot ce poti tu sa-mi oferi.
Nu mi-am imaginat vreodata ca pot spune toate astea unei persoane,fara teama de a cadea in ridicol.Poate suna penibil,poate si eu as fi crezut asta acum ceva timp,dar fara explicatii,fara vointa mea,mi-ai intrat in cele mai ascunse incaperi ale mintii si ale inimii....Incerc sa inchei aici,desi as avea mult mai multe de zis,dar cred ca deja devin o pacoste...
                                                         De la Camy,cu dragoste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu