miercuri, 27 iulie 2011

Eu..Incotro?

Imi iau ramas bun.Nu,inca nu plec in vacanta, insa am decis sa-mi abandonez discernamantul si sa ma abandonez hazardului.Mi-am bagat viata la spalare automata, la 40 de grade pentru a nu o sifona.Au fost prea multi care au uitat sa-si stearga picioarele pe presul de la intrarea ei.


Am devenit o punte de batalie pentru personalitatea mea mult prea complicata si ideile dobandite pe parcursul anilor.Sunt zile in care plang,rad,ma enervez,tip, si zile in care le combin pe toate intr-o singura stare de dispozitie.Sunt un mix de sentimente, de la altruism la egoism,de la ura la iubire.Sunt zile care se deruleaza mult prea repede si altele care se tarasc in urma timpului.




Fac schimbari peste schimbari, ma razgandesc, schimb la loc, schimb in acelasi fel sau in mod diferit,si totusi pentru ce?Viata mea e destul de buna daca eu am trait atata timp in ea.


Am ajuns sa nu ma mai recunosc nici in limita bunului simt.Cred ca ma aflu in plin proces de maturizare.

Si totusi..eu incotro ma indrept?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu