luni, 25 iulie 2011

Increderea in sine a unui om este tot ce ii ramane intr-un final; e important ca atunci cand ceilalti renunta sa mai lupte alaturi de tine in batalia numita viata, tu sa continui sa crezi in ceea ce esti si in ceea ce poti realiza de unul singur,fara ajutorul a terte persoane.

Ma tratez asa cum imi doresc sa ma trateze barbatii de langa mine.Am incetat sa mai plang cand sunt singura si am invatat sa ma propulsez in postura de protagonista a propriei mele vieti.Nu mai cer sa fiu iubita de cei din jur,pentru ca am invatat sa ma iubesc singura indeajuns pentru toti.Nu sunt geloasa pe alte femei pentru ca sunt unica in felul meu particular.Nu mai retin oamenii in viata mea daca ei nu-si mai doresc asta si nici eu nu mai fac parte din viata celor ce mi-au ramas indiferenti.Am inceput sa ma accept ca un intreg si astept acelasi lucru si de la ceilalti.Nimeni nu ma mai poate face sa ma simt inferioara pentru ca eu am incetat sa le mai permit.Nu ma mai tem sa fiu lasata singura, pentru ca stiu ca de azi sunt capabila sa-mi duc drumul si fara companie.


Astazi am incetat sa mai fiu fata care tine de mana un baiat care intoarce capul dupa o alta si am devenit eu acea "alta".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu