luni, 16 mai 2011

Cate un "dar" in fiecare vis..

Ce se intampla cand un vis pe care l-ai aruncat la gunoi se indeplineste?Cum si mai ales cand ar trebui sa alegi intre doua cai,doua destine,doi oameni diferiti?Daca oamenii aia sunt atat de diferiti incat te trag fiecare in alta directie?Si cum stii daca l-ai ales pe cel mai indicat pentru tine?
Si cum e posibil ca de fiecare data cand iti ratacesc printre vise amintirea tu sa apari la loc in viata mea?Parca destinul imi joaca o festa de cel mai jos amuzament posibil de fiecare data cand incerc sa o iau de la capat cu altcineva.
In capul meu e un amestec de sperante si amintiri, sperante pentru ce a fost si pentru ce ar putea fi.Un om cunoscut si unul complet nou si diferit.Sufletul mi-e coplesit, au fost atatea zile in care nu era nimeni langa el sa-l faca sa simta, sa ma faca si realizez ca e inca acolo...
O noua viata plina de iluzii, pe de o parte, iar la cealalta extremitate, o parte din mine a stat pe loc pentru a-l astepta pe baiatul pe urmele caruia am simtit intaia data ca in mine exista un suflet.
Spun doar ca nu e cinstit sa ai indoieli la inceput de drum cu altcineva..Poate maine gandurile mi se vor limpezi si voi sti ce alegere am de facut.Sau poate ar fi mai usor sa ma lase in pace sa-mi vad mai departe de viata.Dar oare chiar vreau asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu