sâmbătă, 21 mai 2011

Mai merita sa crezi?

Ce trebuie sa faci cand visele tale se izbesc de indiferenta oamenilor?Si unde e scris ca visele nu mor?As vrea sa stiu, sa vad, sa inteleg, sa nu-mi ucid speranta ce-mi mareste zilnic pieptul cu iluzii.N-as vrea ca intr-o zi sa regret ca poate azi eu as fi putut sa schimb ceva si mi-a lipsit curajul.Totul e greu odata ce pasesti in viata: sa iubesti e greu, sa crezi e greu,pana si sa-ti faci vise e greu cand ai in spate atatea nefinalizate.Oare e suficient sa-ti doresti ceva din toata fiinta ca sa-ti indeplinesti si cele mai improbabile dorinte?
In noaptea asta o sa adorm crezand inca in visul meu, dar nu sunt prea sigura ca si maine voi continua sa-mi alimentez aceasta sete nebuna de implinire.
Si ce e pana la urma iubirea?Un joc prost in 2, in care de cele mai multe ori, supravietuieste doar un suflet.Si celalalt?Pai celalalt se taraste intr-un alt razboi sperand ca de data asta sa iasa invingator.Si de cele mai multe ori,orgoliul bate resemnarea si sufletul odata schingiuit castiga.Dar ce castiga pana la urma?O satisfacere temporara a propriului ego inlocuita intr-un final de vechile frustrari.
Concluzie: Inceputurile unei iubiri sunt sterse de finaluri, si de cele mai multe ori ne seamana in suflet doar regrete.Regrete de tot felul: regret pentru ce am oferit sau n-am oferit, pentru pierderea timpului, pentru persoana de langa noi.Iubirea e trista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu