luni, 9 mai 2011

Zi de ploaie in suflet si afara

Si iata-ma iar in fata unei foi albe incercand sa scap cumva de presiunea asta dinauntru care ma domina si ma nimiceste treptat.
Un vant rece imi bate in geam azi, cand tu ai refuzat sa ma privesti, ai incetat sa imi zambesti si te-ai consolat in brate straine.Jocul in care ne-am angajat candva sufletele avea reguli diferite,ai uitat?
As vrea sa sterg data in care printr-un sarut ti-am cerut sa ma astepti o viata daca e nevoie.Imi lipsesti si mi-as scoate inima cu propriile maini in schimbul unui alt inceput.
Am tot,tot ce mi-am dorit vreodata si ce nu mi-am imaginat ca pot dobandi, am reusit sa-mi ating cele mai indraznete vise si tu..Tu nu esti alaturi de mine sa le privim crescand pe urmatoarele, sa te bucuri alaturi de mine la fiecare zambet.Mi-ai smuls sansa de a fi pe deplin fericita macar o data in viata asta nenorocita..
Am tot, dar ce rost are daca sufletul mi-e indoit, daca ochii privesc tot spre un trecut in care eram 2?Poate am facut multe tampenii si sigur am facut, dar nu mai vreau sa le repet si poate imi pare rau.Si sigur tu nu stii cat de rau!
Tu nu stii nimic!Nu stii cat de greu mi-a fost sa imi iau adio intr-o zi.Si cate lacrimi mi-au curs de-a lungul zilelor, si cat am asteptat sa ma intorc intr-o zi si sa ne continuam impreuna drumul inceput.Si m-ai judecat cand m-ai vazut la bratul altcuiva..Cum ai putut cand tu stii ce insemni pentru mine?
 Si nu, inca nu s-a incheiat, refuz sa dau foaia si sa uit de tot ce a fost.Poti sa pleci,sa fugi,sa te ascunzi, dar e un loc in care stiu ca te voi gasi toata viata.Si locul ala e adanc in inima mea.
Poate am crezut prea mult in noi, in mine,in tine sau in ceea ce credeam candva ca ne uneste.Regret sau orgoliu, nu am raspunsul exact, dar stiu ca e ceva care doare al dracului de tare.Si daca asta e sfarsitul, atunci mi-as dori sa am ceva dragut de spus,cuvinte care sa iti aminteasca intotdeauna de mine,dar nu am.Las lacrimile sa vorbeasca in locul meu, va las pe voi sa beneficiati de aplauzele finale, eu o sa-mi continui drumul oricat de tare ar durea sau oricat de greu ar parea.Si as vrea sa stii ca va exista mereu cineva care se gandeste la tine la fiecare gura de aer pe care o ia si care traieste cu speranta ca intr-un punct drumurile vi se vor intersecta iarasi, dar de data asta pentru totdeauna.
Penibil,patetic si jenant, dar cam asa arata sufletul meu de cateva zile incoace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu