miercuri, 23 februarie 2011

De ce nu?

Te iubesc si nu ma intreba de ce pentru ce si pana cand.Te iubesc pentru ca nu vreau sa aleg calea usoara si sa te uit. Pentru ca merit.Si pentru ca nu stiu cum e si vreau sa aflu.Si pentru ca vreau sa te gasesc undeva in lumea asta goala si totusi plina de oameni.Vreau sa simt cu sufletul rasuflarea ta sufocandu-mi ratiunea.Vreau sa ma zbat de durere,sa-mi izbesc sufletul de toti peretii corpului.Vreau sa iubesc,vreau sa sufar si sa plang atat de tare,atat de profund, incat sa simt ca ma scurg de durere.Sa-mi plesneasca pieptul de durere si iubire in acelasi timp.Te provoc sa ma gasesti oriunde,oricand si sa-mi smulgi gandurile,visele,sperantele.Te provoc sa-mi zdruncini orizontul si sa-mi sfarteci interiorul.Si totul la superlativ!Te provoc sa fii tu primul care imi marcheaza viata,sufletul,gandul.Si vreau totul, nu ma multumesc cu resturi.Hraneste in mine speranta si ia-o inapoi in cel mai crud mod omenesc.Si nu doar atat.Vreau sa-mi iei tot, principiile,mandria,respectul de sine.Fa treaba pana la capat.Rupe-ma de realitate,de oameni,si creeaza o lume doar pentru noi,si lasa-ma acolo singura,parasita. Musca-mi sufletul si sterge-mi zambetul.Ia-mi puterea de a vedea lumina din orice tunel,speranta,credinta,siguranta ca maine va fi o zi mai buna.Ia-mi totul si lasa-ma cu nimic,lasa-ma un nimeni.Te provoc sa faci ceea ce alti nu au fost capabili: FA-MA SA TE IUBESC!Sa te iubesc asa tare incat sa simt ca sufletul imi iese pe gura,ca trupul meu nu e indeajuns de incapator pentru atata sentiment.
Te provoc sa rupi bucati de mine si sa ma lovesti cu ele, sa ma proiectezi pe cel mai inalt piedestal,cel mai sacru si sa ma lepezi fulgerator si inopinant la cealalta extremitate.Fractureaza-mi inima,scuipa-mi cuvinte grele in fata,cioparteste-ma de vise.Si cand ma vei vedea disperata la picioarele sufletului tau,fii barbat si indrazneste sa nu simti mila pentru lacrimile mele.Si nu te opri: dezgoleste-ma de toate sperantele,amuza-te de epava in care m-ai transformat.Fa-ma sa-mi inghit vanitatea,alunga-mi superioritatea cu care indraznesc sa privesc cerul. Amageste-ma,minte-ma iar, pentru a ma azvarli de la o distanta si mai mare iar la pamant.Nimiceste-ma sufleteste si trupeste!Nu lasa treaba neterminata: umileste-ma,injoseste-ma,uraste-ma,si te rog fa-o lent ca vreau sa ma bucur de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu