luni, 21 februarie 2011

Fat-Frumos al meu

In ultimul timp am fost adesea intrebata care este idealul meu de barbat,cam ce-mi doresc eu de la reprezentantii sexului opus.Caraghios, niciodata nu m-am gandit la asta,nu-mi place sa-mi creez idealuri .Dar totusi cred ca ar suna cam asa:

Un el simplu si in acelasi timp complicat.Un tip inalt, inalt spre foarte inalt, neaparat brunet, bine facut dar nu foarte musculos,ochi negri sau caprui,figura dragalasa si indiscutabil un zambet superb.Trebuie sa fie glumet si sa priceapa glumele inteligente.Ar mai trebui sa fie intr-o mare masura inteligent,mai inteligent decat mine,mai matur si hotarat.Clar,un barbat nehotarat nu este inca barbat.Preferabil sa nu aiba frati.Sa aiba un aer impunator si sa-si striveasca rivalii prin vorbe.Trebuie sa joace fotbal macar ocazional,nu se accepta niciun fel de compromis in situatia asta.Un barbat care nu joaca fotbal,si acum probabil o sa se atace multi,NU ESTE BARBAT!Trebuie sa adopte un stil vestimentar simplu,sa spunem ca nu ma omor dupa extravagante.Da,le apreciez,dar sigur nu vreau sa merg la brat cu una pe strada.Sa fie profund in tot ceea ce face,spune,gandeste.Sa vorbeasca mult si sa fie direct si sincer.Trebuie sa aiba o privire patrunzatoare ce denota putere.Sa nu-si arate slabiciunile lumii,numai mie.Trebuie sa fie discret si indeajuns de inteligent pentru a-si recunoaste greselile.Perfectul meu trebuie sa ma inteleaga,sa ma asculte si sa se comporte ca si cand as fi cea mai frumoasa,cea mai desteapta,cea mai minunata persoana din intreg universul,indiferent ca este adevarat sau nu.Sa ma iubeasca,sa fie mandru ca sunt a lui, sa fie mereu sigur pe el si sa nu dea inapoi in nicio situatie.Sa aiba cunostiinte din multe domenii si sa fie pasionat de depasirea conditiei sale.Cand dormim sa ma tina in brate si sa-mi mangaie capul, sa NU se culce inaintea mea pe partea lui de pat si culmea,sa-mi mai ia si patura.Ar mai trebui sa fie ingrijit,de fapt foarte ingrijit pentru ca ochiului meu de fecioara nu-i scapa nimic.Sa fie tandru,fara a-si pierde din masculinitate,sa fie protector,dar nu foarte gelos.Nu-mi plac scenele de gelozie,desi le creez de multe ori, probabil din cauza lipsei de ocupatie.Repet trebuie sa fie INTELEGETOORRR!Puternic..da,da, trebuie sa fie foarte puternic.Trebuie sa ma domine fara a-mi sublima independenta de care sunt absolut dependenta.Sa aiba mult bun simt si sa-si respecte familia.A, si familia lui trebuie sa fie absolut minunata, ai lui sa ma adore.Asta conteaza 50%.Ar mai trebui sa fie bun si milos, sa iubeasca copiii si animalele.Perseverent si sa nu se multumeasca cu putin.Sa vrea tot,asa cum vreau si eu sau chiar mai tare.Sa fie cu picioarele pe pamant si nu un visator.Sa fie aparent inaccesibil, sa pot savura pe indelete descoperirea adevaratului EL.Sa ma sustina si sa ma faca sa ma simt inteleasa si ocrotita.Sa nu fie foarte rabdator,ma scot din sarite oamenii cu o nesfarsita rabdare!Sa fie imprevizibil si totusi sa-mi ofere stabilitate.Sa nu-mi faca mereu pe plac desi ma supar.Romantic,dar sa nu fie adeptul scenelor patetice si lacrimogene.Sa-i placa distractia,sa fie in centrul atentiei in cercul de prieteni.Sa fie foarte ambitios,sa aiba multe planuri si siguranta ca le va duce la capat pe toate.Sa fie galant si mai presus de orice sa ma respecte ca pe o egala.Sa creada in mine,sa-mi observe potentialul si sa ma indrume cu o afectiune protectiva,nu prin critica,spre autodepasire.Sa aiba curajul sa ma caute chiar daca eu i-am zis sa nu o faca.Sa aiba siguranta ca il iubesc,chiar daca eu nu i-am spus.Si niciodata,dar niciodata sa nu aiba taria sa ma uite.
Cred ca asta este Fat-Frumos al meu.

Trist,dar recitind postul observ ca multi nu au fost nici pe departe de ceea ce imi doresc eu cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu