luni, 21 februarie 2011

Postare nefinalizata

Draga X,


Iti multumesc!Da,da pentru tot: pentru ca m-ai iubit,m-ai iubit,m-ai iubit.Si pentru ca inca o mai faci.Si sa imi cer scuze ca te-am dezamagit,doar stii cat urasc sa dezamagesc oamenii.Imi pare rau ca nu am ramas aceeasi fata cuminte asa cum am promis.Dar tu ma iubesti si asa.Iarta-ma ca inca ma mai visezi si ca atunci cand pui capul pe perna ta,imi ai chipul intiparit pe pleoape.Ca nu te-am lasat sa ma cunosti cu adevarat,ca te-am lasat sa ma cunosti doar intr-atat incat sa ma iubesti.Si mult.Si continui sa o faci.Ca am promis atat de multe si nu mi-am tinut cuvantul.Nu stiu daca sunt rea sau buna.Egoista sau altruista.Nu stiu daca nu vreau sa te ranesc sau ma simt bine in ipostaza de a fi iubita.Aceste intrebari imi dilata interiorul si nu am niciun raspuns pentru ele.Imi amintesc tot,nu am uitat nimic,nici certurile,nici momentele frumoase,clipele in care purtam discutii inimaginabil de lungi,cand fugeam la propriu de tine,cand ma duceam in club pe furis,cand beam vodka pe ascuns,desi stiam ca tie nu iti place,cand i-am sunat pe ai tai la 3 dimineata sa le tin predici..Imi amintesc cum imi cuprindeai fata in palme si ma numeai copil.Nu cred ca ai preconizat ca si copiii pot rani.Si stiu ca acum zambesti.Iti multumesc pentru ca mi-ai umplut copilaria cu niste amintiri imposibil de uitat,ca am crescut impreuna,suflet langa suflet.Ca ti-ai lasat familia la o parte si ca mi-ai aratat si nu o data,ca sunt cea mai importanta.Ca mi-ai lasat sa plec cand mi-am dorit asta,desi ti-am rupt sufletul in mii de bucatele,si ai ramas  tot acolo,cu aceeasi speranta,si tot cu mine in suflet..
Iti multumesc ca ma iubesti si ca ai fost mereu langa mine,desi nu merit,si mai stiu ca altcineva nu o sa ma mai iubeasca niciodata asa intens cum o faci tu.Si eu,si eu te iubesc intr-un fel ciudat,dar cred ca o fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu