miercuri, 9 martie 2011

La multi ani noua dar separat!

De cate ori am vrut sa-ti spun mai stai..
Tot de atatea ori mi-as fi dorit sa sterg acel ramas bun dintre noi.

Au fost multi de ieri intre noi.Cam cati ar incapea in 2 ani si ceva.Adu-ti aminte cand iti spuneam ca ce e facut sa tina,tine. Si poate ca noi nu eram proiectati sa rezistam.Dar oare in ce clipa ne-am dat drumul la maini si am parasit drumul batatorit de sentimente comune?Clipa cand privirile noastre au indraznit sa perceapa dincolo de ochii celuilalt?Care e clipa in care a inceput sfarsitul?Cum am putut sa uitam tot ce ne-a legat si sa ne lepadam de tot ce am construit impreuna?Exista vreun vinovat?Si daca da,unde il gasim?Poate ca lacrimile-au spalat trecutul de sentimente si au lasat doar urme de regret.As vrea sa stiu oare unde ne-am pierdut,unde am uitat de iubirea noastra si am imbratisat ratiunea.Noi s-a transformat iar in strainii tu si eu,iar strainii nu-si simt bataile sufletului sau caldura respiratiei,nu fac schimb de suflete si daca ar face,probabil nu ar fi unul corect.Noi,strainii ce am fost si vom redeveni, am fost cinstiti :am schimbat suflet pe suflet,iubire pe dragoste,idealuri pe sperante. Azi,dupa exact 3 ani, eu iti returnez partea ta de suflet si restul si imi iau ce-mi apartine inapoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu