sâmbătă, 2 aprilie 2011

Cu toti dintii

De cate ori zambeste un om pe zi?Cate zambete diferite exista?
Femeile au un zambet senzual pentru momentele in care se simt atragatoare, iar barbatii au unul ce atesta siguranta. Femeile au un zambet de protejate, iar barbatii un zambet de protectori. Un zambet de vanat si unul de vanator.Femeile zambesc la reduceri, haine, pantofi, barbatii zambesc la meciuri, picioare si decolteuri dezgolite. Au insa un zambet comun si inconfundabil, zambetul de " te iubesc".
Eu zambesc mult,zambesc mereu,zambesc din cele mai stupide motive si in cele mai inadecvate situatii.Zambesc oamenilor de pe strada, zambesc in oglinda si uneori zambesc doar pentru a-mi aminti cum ar trebui sa arate viata.Sunt multe zambete si desi suna ciudat, nu prea seamana intre ele.Am un zambet pentru situatiile in care ma simt ignoranta, unul care emana bucurie, unul pentru emotie,am un zambet pentru dimineata care anunta o zi placuta si unul pentru seara care incheie o astfel de zi.Am zambete care poarta in spate cuvinte si sentimente intense.Am cate un zambet pentru "imi pare rau" si "te iubesc" pentru ca buzele mele nu au invatat inca rostirea acestor cuvinte.
Chiar daca ai dantura perfecta sau nu, nu te sfii sa zambesti oricand, oriunde, oricui!
Viata mea se invarte in jurul a mii de zambete, si daca este ceva ce am inteles,atunci acel ceva este ca un zambet nu se poate rasplati decat printr-un altul.

Un comentariu: