joi, 14 aprilie 2011

Tot ce am vrut sa spun si nu am avut cui


Tu m-ai numit rea.Cum indraznesti sa ma numesti astfel cand stii cat mi-e de teama sa nu ma invinga rautatea? Nu sunt rea daca nu stiu sa iubesc, doar ca nu am fost invatata cum sa o fac.Nu sunt rea daca vreau ceea ce nu am avut niciodata si tu ma tii in loc.Nu sunt rea daca nu vreau sa ajung sa ma schimb pentru cineva.
Un om drag m-a rugat sa nu las niciodata tristetea sa se transforme in rautate,sa iubesc oamenii oricum ar fi ei si sa le dau o sansa.Dar cum, cand e ceva in mine mult mai puternic care nu ma lasa sa-mi deschid sufletul orice as face?
Si sa stii ca imi lipsesti.Dar nu indeajuns incat sa ma intorc la tine.Nu pot sa stau in relatii cu sentimente, nu ar fi corect sa mai sufar dupa un altul.Dar tu nu intelegi, nici nu ai avea cum.Cred ca nimeni nu poate si cateodata e greu.Un om care nu a simtit iubirea, nu are de ce sa si-o doreasca,dar un om care a simtit suferinta isi doreste sa simta fericirea, iar fericirea mea nu e legata de sentimente pentru un barbat.Mi-e teama ca tu involuntar ai putea sa ma faci sa renunt la ceea ce am cladit cu greu, ca o sa-mi incalc juramintele in fata a mii de lacrimi intr-o clipa.Pentru ca tu nu ai fost ca altii, cu tine nu am putut juca necinstit, spre tine nu a existat gand in care eu sa primez in fata ta.Si totusi..adio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu