duminică, 12 iunie 2011

Contradictie bipeda

Uneori gandesc cu sufletul si alteori simt cu creierul.O parte de mine a aruncat convingerile ca destinul trebuie sa fie precedat de un plan mental bine stabilit, si a inceput sa simta fiecare secunda, fiecare ticait al ceasului universal, care ne anunta clipa de clipa ca timpul trece.

Da, timpul trece, viata trece, chiar si sentimentele se erodeaza de-a lungul vremii. Am pierdut multe ocazii, multe sanse, multi oameni din cauza firii mele calculate si rigide. Poate eram dominata si de un strop de conformism.Dar am inteles ca totul trece si ca de foarte putine ori ne este acordata o sansa de 2 ori.Si asta mi-a lasat urme adanci si vizibile in suflet.Cu fiecare om care pleaca din viata ta, sufletul iti mai moare cu o secunda, cu fiecare om pe care il lasi sa plece din viata ta, sufletul iti mai moare cu un veac.
Traim cu speranta de a ne intregi intr-o zi sufletul, cu iluzia ca intr-o zi oamenii dragi ne vor fi mereu alaturi.


Si cealalta parte ma indeparteaza de  tumultul de sentimente si trairi si ma arunca intr-o realitate dogmatica, bazata pe calcule critice si analize profunde.Ma retine in a-mi da ascultare sentimentelor si-mi ordona rabdare la fiecare pas.Ea nu mai crede in oameni decat in masura in care ei devin mijloace de apropiere a scopurilor propuse.

Si sansele carora le intoarcem adesea spatele? Sansa de a alege o noua cale sau dimpotriva, una bine cunoscuta, sansa de a acorda unui om a 2a sansa cand totul in jur se rezuma la o singura oportunitate pentru fiecare om..Ce facem cu ele?Uneori, suntem mult prea ocupati pentru a le putea observa, sau pur si simplu dezinteresati si plictisiti.



O sa-mi dezbin personalitatea si o sa las in mine doar ceea ce este curat si imatur.O sa aleg drumul al carui traseu nu-l cunosc,pentru ca azi m-am saturat sa ma raportez la majoritate.
In pofida luptei destinului de a-mi indupleca semetia, eu o sa continui sa cred si sa lupt, cu riscul de a ajunge singurul om care mai crede in oameni.

Elementele fundamentale sunt intotdeauna de ordinul singularelor : o singura viata, o singura inima, un singur suflet pereche.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu